Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.

Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:

-Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem następujących systemów płatniczych: Dotpay, PayU,

  • Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system lub kartą płatniczą) – za pośrednictwem następujących systemów płatniczych: dotpay, PayPal, blik, PayU.
  • Wykonując przelew tradycyjny – przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto: 17 1090 2398 0000 0001 1872 1456,
  • Za pobraniem – gotówką, kurierowi podczas dostawy.

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.comma.pl realizowana jest za pośrednictwem firm transportowych:

  • DPD Polska Sp. z o.o.
  • InPost S.A.
  • GLS

Szczegółowe informacje na temat dostawy dostępne są na stronie dostawa.

Koszty dostawy zależne są od wielu czynników takich jak: dostępny dla obsługi zamówienia przewoźnik, waga towaru, wymiary, przekroczenie standardów przesyłki u przewoźnika, wymogi co do postępowania z przesyłką itp. Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia (jest to od kilkunastu do kilkuset złotych za sztukę towaru).

W przypadku wyboru „płatności pobraniowej” do kosztów przesyłki zostanie doliczony koszt tej usługi.

  • DPD Polska Sp. z o.o.
  • InPost S.A.
  • GLS

Więcej informacji na temat kosztów dostawy znajduje się na stronie koszty dostaw/.

Ze względu na konieczność zachowania bezpieczeństwa i ciągłości pracy magazynu centralnego, nie jest możliwy odbiór osobisty towarów zamówionych w sklepie internetowym www.comma.pl. Istnieje możliwość odebrania towaru w biurze sklepu internetowego, jednak wiąże się to z poniesieniem kosztów jak w przypadku wysyłki bezpośrednio na wybrany adres.

Sklep www.comma.pl oferuje wyłącznie wysyłkę towaru na terenie Polski.

Tak, jeszcze przed przejściem do płatności można wybrać inny adres dostawy. Domyślnie system zaproponuje adres, który został podany podczas rejestracji.

W celu sprawnego załatwienia reklamacji sugerujemy, żeby przesyłkę sprawdzić już przy kurierze. W przypadku, gdy stwierdzisz uszkodzenie zawartości spowodowane niewłaściwym transportem, kurier niezwłocznie spisze protokół szkodowy i zabierze przesyłkę z powrotem. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.kupujpiekniej.pl/rekojmia-formularz.

Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie polityka prywatności.

Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Możecie Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.

Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.

Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@kcomma.pl lub telefonicznie pod numerem: 71 71 99 112 od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 – 18:00.

We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@comma.pl lub telefonicznie pod numerem: 71 71 99 112 od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 – 18:00.

Klienci odwiedzający naszą stronę mogą wyrazić chęć otrzymania newslettera w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Newsletter stanowi wyjątkową ofertę nowości, promocji, ofert specjalnych i wydarzeń. W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w specjalny link znajdujący się w stopce otrzymywanych wiadomości, poprzez wysłanie ze swojej skrzynki pocztowej e-mail z rezygnacją lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.