Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.

Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:

-Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem następujących systemów płatniczych: Dotpay, PayPal

  • Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system lub kartą płatniczą) – za pośrednictwem następujących systemów płatniczych: dotpay, PayPal, blik.
  • Wykonując przelew tradycyjny – przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto: 17 1090 2398 0000 0001 1872 1456,
  • Za pobraniem – gotówką, kurierowi podczas dostawy.

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.comma.pl realizowana jest za pośrednictwem firm transportowych:

  • DPD Polska Sp. z o.o.
  • InPost S.A.
  • GLS

Szczegółowe informacje na temat dostawy dostępne są na stronie dostawa.

Koszty dostawy zależne są od wielu czynników takich jak: dostępny dla obsługi zamówienia przewoźnik, waga towaru, wymiary, przekroczenie standardów przesyłki u przewoźnika, wymogi co do postępowania z przesyłką itp. Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia (jest to od kilkunastu do kilkuset złotych za sztukę towaru).

W przypadku wyboru „płatności pobraniowej” do kosztów przesyłki zostanie doliczony koszt tej usługi.

  • DPD Polska Sp. z o.o.
  • InPost S.A.
  • GLS

Więcej informacji na temat kosztów dostawy znajduje się na stronie koszty dostaw/.

Oczywiście jest możliwy odbiór osobisty towarów zamówionych w sklepie internetowym www.comma.pl.  Ze względu na konieczność zachowania bezpieczeństwa i ciągłości pracy konieczne jest wcześniejsze umówienie terminu odbioru.

Lokalizacja naszego biura:

Wrocław, ul. Robotnicza 70J

Sklep www.comma.pl oferuje wysyłkę w każde dostępne miejsce na świecie – gdziekolwiek zapragniesz. Cena zależy od kraju i ilości produktów. Kalkulakcja kosztów dostępna jest w koszyku po wyborze opcji przesyłki zagranicznej.

Jeśli jednak po wybraniu twojego miejsca dostawy brak będzie możliwości dokończenia zakupu – skontaktuj się z nami, szybko rozwiążemy twój problem.

Tak, jeszcze przed przejściem do płatności można wybrać inny adres dostawy. Domyślnie system zaproponuje adres, który został podany podczas rejestracji.

W celu sprawnego załatwienia reklamacji sugerujemy, żeby przesyłkę sprawdzić już przy kurierze. W przypadku, gdy stwierdzisz uszkodzenie zawartości spowodowane niewłaściwym transportem, kurier niezwłocznie spisze protokół szkodowy i zabierze przesyłkę z powrotem. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.comma.pl/rekojmia-formularz.

Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie polityka prywatności.

Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Możecie Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.

Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.

Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: hi@comma.pl lub telefonicznie pod numerem: 665 777 644od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 – 18:00.

We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: hi@comma.pl lub telefonicznie pod numerem: 665 777 644 od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 – 18:00.

Klienci odwiedzający naszą stronę mogą wyrazić chęć otrzymania newslettera w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Newsletter stanowi wyjątkową ofertę nowości, promocji, ofert specjalnych i wydarzeń. W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w specjalny link znajdujący się w stopce otrzymywanych wiadomości, poprzez wysłanie ze swojej skrzynki pocztowej e-mail z rezygnacją lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.